Äspereds Idrottsförening
Huvudförening

Västgötaloppet
Äspereds IF, Tvärreds IF och Ulricehamns IF anordnar tillsammans Västgötaloppet skidor i februari, Västgötaloppet trail i maj och Västgötaloppet MTB i september.
För att kunna driva och genomföra dessa arrangemang behöver vi fler ideella krafter från våra föreningar, vill du vara med och hjälpa till? Kontakta isåfall info@asperedsif.se

Västgötaloppet Skidor, 2020 inställt pga utebliven vinter
Västgötaloppet Trail, 2020 inställt pga Covid-19
Västgötaloppet MTB, 2020 inställt pga Covid-19

För mer information kring arrangemanget, besök Västgötaloppets hemsida

Förberedelser inför Västgötaloppet MTB 2018
Tack alla ideella krafter som ställer upp för Äspereds IF och ser till att vi kan genomföra alla Västgötaloppen.

Just i detta nu är förberedelserna i full gång inför lördagen den 22 september då Västgötaloppet MTG går av stapeln i Ulricehamn, på bilden ser ni vår veteran Bengt Gustavsson i full färd med att förbereda alla vätskekontroller.

Tack!

Våra sponsorer